آقای جوانفکر شایعات را رد میکنند - ولایت مداری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سوال:
جناب اقای جوانفکر

با عرض سلام و تبریک عید
یک سوال دارم که خواهش می کنم صریح پاسخ دهید.
هدف شما از سفر به لبنان چه بود و آیا همانطور که تابناک نوشت شما موفق به دیدار با سید حسن نصرالله نشده اید؟ فکر می کنید چرا سید حسن نصرالله مشاور رئیس جمهوری را به حضور نپذیرفته است؟ البته این را هم نمی دانم که تابناک چطور از لبنان خبر دار شده است! ممنون!

پاسخ آقای جوانفکر: باسلام و احترام
ضمن تبریک عید نوروز و آرزوی بهترین ها برای شما!
سفر بنده به لبنان به دعوت وزیر اطلاع رسانی این کشور انجام شد و طی این سفر سه روزه با رئیس جمهور، رئیس مجلس ، نخست وزیر، وزیر امورخارجه، وزیر اطلاع رسانی، مدیرعامل خبرگزاری لبنان و خواهر محترمه امام موسی صدر ملاقات و مذاکراتی انجام شد و در نهایت نیز به مدت یک ساعت با رهبر معزز حزب الله لبنان جناب آقای سید حسن نصرالله ملاقات کردم که در آن جناب آقای رکن آبادی سفیر محترم ج.ا.ا و آقای نعیمی مدیر مسوول محترم روزنامه ایران نیز حضور داشتند. در این سفر همچنین...

از منطقه مارون الراس در جنوب لبنان بازدید کردم و در نقطه صفر مرزی با خبرنگاران گفت و گویی انجام شد و مصاحبه هایی علیه رژیم صهیونیستی نیز صورت گرفت. همچنین از شبکه تلویزیونی المنار و روزنامه السفیر لبنان نیز بازدید کردم. دفتر ایرنا در بیروت نیز راه اندازی شد. در مورد سایت تابناک هم، جز ابراز تاسف چیز دیگری نمی توانم بگویم. نتیجه اینگونه بداخلاقی ها به نفع رژیم صهیونیستی است و متاسفانه برخی افراد جز به منافع زودگذر به چیز دیگر نمی اندیشند.



نوشته شده در  پنج شنبه 91/1/10ساعت  12:16 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حمایت مقام معظم رهبری از احمدی نژاد
سخنان امام خامنه ای در مورد فردوسی
آقای جوانفکر شایعات را رد میکنند
سانسور شدید سخنان امام خامنه ای توسط اقتدارگرایان
تاوان بازی با دم شیر
دکتر سکوتت را فریاد کن
[عناوین آرشیوشده]