دکتر سکوتت را فریاد کن - ولایت مداری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بالاخره آسیاب به ما رسید!


احتمالا همانند وقتی که در سازمان ملل"کفار"به روی صحنه میرود، پشت بلندگو ابتدا میرود، صدایش را صاف میکند و میگوید: اللهم عجل لولیک الفرج... .
از چند ماه قبل بود که باهنر در گفتگویی بیان کرده بود که اتفاقاتی خواهد افتاد که جریان انحرافی با رفتن 10 الی 15 نفر به مجلس باید خوشحال باشند و کلاه خود را به هوا بیاندازند! این صحبت که برخلاف هشدارهای دیگر اقتدارگرایان بود که سعی میکردند همه را از لولوی جریان انحرافی و برنامه هایش برای مجلس بترسانند باعث تمسخر باهنر در بین حامیان دولت شد تا جایی که او را دچار توهم و خوش خیال و... نامیدیم اما با اتفاقاتی که پیش از انتخابات رخ داد و باعث حیرت ما شد تازه فهمیدیم که آقای باهنر حرف بیخودی نزده بود، او به خوبی میدانست که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد! همین یک مورد دیگر برای همه ما نشانه خوبیست تا بدانیم باید حرف های باهنر را جدی گرفت، همه حرف هایش! و باهنر گفته: باید مصلحین نظام بلایی را سر حامیان دولت بیاورند تا پس از انتخابات ریاست جمهوری هیچ چیزی از آنها باقی نماند! شورای نگهبان در واقع با این اقدام اولین فاز صحبت های باهنر را اجرا کرد، اولین فاز برای حذف عدالت طلبان از صحنه سیاسی.
یکی از مهمترین اقدامات برای چنین کاری(حذف عدالت طلبان) لزوم تخریب وجه رئیس جمهور و دولت قانونی او بود. در این زمینه همه دست اقتدارگرایان دست به دست هم دادند تا این اتفاق بیافتد. مهمترین زمینه برای تخریب وجه رئیس جمهور بین عموم مردم، کشاندن موضوعاتی که احمدی نژاد را زیر سوال می برند به بین مردم بود و در این زمینه عده ای مطهری را جلو انداختند تا تا با قدرت لابی گری و جنجال سازی خاص خودش یک موج علیه احمدی نژاد ایجاد کند. از آنجا که آنها به خوبی میدانستند پاسخ های احمدی نژاد روند انتخابات را تغییر خواهد داد لذا آنقدر آن را کش دادند تا اینکه بتوانند سرانجام از جنجال ها و حواشی آن پیش از انتخابات استفاده کنند و پاسخ احمدی نژاد را به بعد از انتخابات موکول کنند، یعنی هنگامی که خر آنها از پل گذشت! اما ناگهان با دست خدا و انتخاب مردم همه چیز برگشت!

هر چند به دلیل عدم وجود حامیان دولت در انتخابات، آنها به مجلس نرفتند اما مردم در عوض با رای ندادن به اقتدارگرایان، همه صحنه را به هم ریختند. در تهران در یک اتفاق تقریبا بیسابقه، تنها و تنها 5 نفر توانستند مستقیما به مجلس راه پیدا کنند و لیست علی مطهری به عنوان نماد مخالفت با احمدی نژاد شکست سختی خورد. مردم در این انتخابات به کسانی که به مقابله با دولت برخواسته بودند و خواستار سوال از رئیس جمهور بودند هم رای ندادند تا اقتدارگرایان بفهمند که تمام نقشه های آنها نتیجه معکوس داشته است. اما موعد پاسخ رئیس جمهور به سوالات رسیده است، در حالیکه سرنوشت چیزی حدود یک چهارم کرسی های مجلس مشخص نشده و تهران به عنوان پایتخت سیاسی ایران شاهد یک رقابت خواهد بود. آنها فهمیدند که مخالفت با رئیس جمهور و به خصوص سوال از احمدی نژاد بازخورد منفی داشته است، حالا به اینها اضافه کنید پاسخ های رئیس جمهور را که دیگر کار آنها را تمام میکند، اتفاقی با عنوان ختم اصولگرایی!
بازی باخت- باخت
اقتدارگرایان که سیلی اول را از ملت خورده اند تمام سعی خود را در منتفی کردن سوال از رئیس جمهور انجام میدهند، اما آنها غافلند که این بازی برای آنها باخت- باخت است: چه رئیس جمهور جواب سوالات را بدهد و چه آنها به خاطر ترس از جوابهایش طرح سوال را منتفی کنند. اما آنها به خوبی هم میدانند که جواب رئیس جمهور از بین بد و بدتر همان بدتر است و ناگهان سعی میکنند تا با یک عقب نشینی ذلیلانه، طرح سوال را لغو کنند. ابتدا سایت مهدی هاشمی وارد کار میشود. آنها روز شنبه به خیال خودشان دست به یک افشاگری علیه احمدی نژاد میزنند که قرارداد های خارجی ما بدتر از گلستان و ترکمانچای هستند. اقتدارگرایان سعی میکنند که با این خبر و پوشش آن موج راه بیاندازند تا بتوانند رئیس جمهور را تحت فشار قرار دهند اما موفق نمیشوند و موج آنها شکل نگرفته میخوابد! دیگر هیچ امیدی ندارند، پس آخرین راه را انتخاب می کنند: 7 نماینده تندرو بیانیه ای را منتشر می کنند که حاوی نکات جالبی است: آنها تازه پیام حضور مردم را درک میکنند! و تازه میفهمند باید با قانون گریزترین دولت تاریخ همکاری کنند! و پس از اینکه دیدند سوال از رئیس جمهور چه تبعاتی دارد نگران سیاسی شدن سوال از رئیس جمهور میشوند!!! در واقع حرف آنها اینست که ما از جواب های رئیس جمهور به این مسائل سیاسی و اعتقادی میترسیم و نگران هستیم! اما آنها با مشکلاتی روبرو هستند که مهمترین آنها علی مطهری است!
نقش علی مطهری
هیچ وقت فکر نمیکردم اینقدر از مطهری خوشم بیاید! البته مطهری تمام آبروی خودش را سر قضیه سوال از رئیس جمهور گذاشته بود، هنوز چندماه نگذشته که او به همین بهانه استعفا کرد و الان عقب نشینی از این موضوع باعث بی آبرو شدن او میشود. مطهری هر چند تا حدی قابل مدیریت شدن است(به راحتی رادیکال میشود) اما خوشبختانه به شدت یک دنده است!
نقش مهم جبهه پایداری
به نظرم اگر جبهه پایداری ادعایی دارد و حتی اگر مخالف دکتر باشند با توجه به اینکه مخالفان آنها یعنی طیف علی مطهری و جبهه متحد بیش از آنها زیر تیغ جواب احمدی نژاد خواهند بود، باید از طرح سوال در این شرایط حمایت کنند. این شاید همان چیزی باشد که ثابت کند واقعا جبهه پایداری توانایی انجام کاری را دارد یا خیر؟!
آخرین تیر اقتدارگرایان: بایکوت سوال
رسانه های اقتدارگرا الان به شدت خطی را دنبال می کنند که سعی میکند سوال از رئیس جمهور را به مسئله ای غیر مهم جلوه دهد. سردمدار این جریانات رسانه ای هم خبرگزاری فارس است که به بهانه گزارش کاملا قابل پیش بینی احمد شهیدی، سوال از رئیس جمهور را به حاشیه میبرد... .
پایان اصولگرایی در گرو سوال
اکنون که جبهه متحد اصولگرایان -که در شهرستانها با لیست جبهه پایداری یک لیست داشتند- از دشمن فرضی شکست خورده اند و بیش از 100 نماینده مستقل به مجلس راه پیدا کرده، به نظر میرسد که جواب احمدی نژاد به اقتدارگرایان، پایان اصولگرایی حزبی و انحراف یافته را کلید خواهد زد... .
http://nedaiedaroun.com/


نوشته شده در  چهارشنبه 90/12/24ساعت  1:32 عصر  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حمایت مقام معظم رهبری از احمدی نژاد
سخنان امام خامنه ای در مورد فردوسی
آقای جوانفکر شایعات را رد میکنند
سانسور شدید سخنان امام خامنه ای توسط اقتدارگرایان
تاوان بازی با دم شیر
دکتر سکوتت را فریاد کن
[عناوین آرشیوشده]