بخشی از کامنت تخریب با نقاب نقد و پاسخ آقای ابطحی - ولایت مداری
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تخریب با نقاب نقد: "حضرت آقای مصباح انحراف اصلی را همان خط هاشمی می دانند نه انحرافی که ساختگی است برای دولت! که این خود نشان می دهد استاد قائل به یک جریان خاص و منحرف در دولت نیستند... البته من و دوستانم نیز قائل به بحثی انحرافی در دولت نیستیم اما در هر صورت کسانی هستند که به فرموده حضرت آقا شاید سلیقه ها و حتی عقایدشان با ما نخورد اما تا زمانی که در چارچوب نظام و گوش به فرما ن ولایت باشند قابل احترامند..."
ابطحی: نتوانستم خوشحالی خود را از متن آخر"تخریب با نقاب نقد!" پنهان کنم. این واقعا یک لحظه پیروزی است که جای تبریک دارد. اینکه سر انجام کار بجایی برسد که حریف همه سابقه و هستی خود را انکار کند! لحظه ای مانند لحظه رای دادن خاتمی! که بعدش هم بگوید ما جزو نظام هستیم و کی گفتیم تحریم می کنیم؟ کی گفتیم در انتخابات تقلب می شود؟ ...
 سرانجام مظلومیت کسانی که منحرف نامیده شدند کار را به جایی می رساند که حامیان جریان تکفیری از اساس منکر همه چیز شوند و بگویند "من و دوستانم نیز قائل به بحثی انحرافی در دولت نیستیم ".!
جناب تخریب با نقاب نقد! به خاطر کامنت سرور انگیزی که نوشتید به سهم خود از شما تشکر می کنم. برای اطلاعتان هم عرض می کنم که آری. اینجا یک بتخانه است و بت بزرگی به نام "حقیقت" در آن پرستیده می شود. ما خود را موظف به حمایت از مظلوم می دانیم و می دانیم که سرانجام مظلوم پیروز خواهد شد. شما هم اگر دوست دارید اسم این رویکرد را پرستش دولت بگذارید.
بر خلاف آنچه نوشتید اید ما ناگهان دچار فراموشی نشده ایم و مواضع علامه مصباح و شاگردانشان و پیروانشان و سایتهایشان را به هیچ عنوان فراموش نکرده ایم. همانطور که کارهای خاتمی را فراموش نکرده ایم.
مردانه بیایید و از گناهان خود توبه کنید. به مردم بگویید که هر آنچه بر ضد احمدی نژاد و مشایی گفتید مشتی دروغ بوده است. .. گر چه آیا آبرویی که از مومنین بردید باز خواهد گشت؟ نمی دانم. اما قدری بار خود را برای روز حشر سبکتر نمایید که
بئس الزاد إلى المعاد... العدوان على العباد


 *کلیه ی مطالب این وبلاگ کپی  نقل قول است 


نوشته شده در  یکشنبه 90/12/21ساعت  9:45 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حمایت مقام معظم رهبری از احمدی نژاد
سخنان امام خامنه ای در مورد فردوسی
آقای جوانفکر شایعات را رد میکنند
سانسور شدید سخنان امام خامنه ای توسط اقتدارگرایان
تاوان بازی با دم شیر
دکتر سکوتت را فریاد کن
[عناوین آرشیوشده]